Thursday 18 April 2019

# BTS # me and my life

Thoughtless Thursday #014

Assalamualaikum ~ It's been a very long time since I did this segment. And, aku rasa this is the first time in 2019. So, last semester had really drained up my energy and my mind and my money and especially myself. Aku rasa kalau semester ada lagi 4 bulan mungkin aku akan gila.

Dengan group members yang tak sehaluannya, dengan lecturer yang merajuk lah, dengan kelas yang asyik ganti hari lain. Allah, penatnya. Tapi, tulah, I need to survive this. Aku ada lagi 2 tests and 3 presentations to go within this 2 weeks. Doalah yang baik-baik untuk kami. (T.T) Paling tak sabar aku nak cuti. Even cuti jumaat sabtu pun dah mampu untuk membahagiakan aku walaupun pada hari hari tersebut aku busy jugak. (T.T) 

not mine ; credited to the rightful owner


BTS punya comeback this year pun aku tak mampu nak hype lebih lebih sebab aku rasa semester ni serabut yang amat. Tarikh midtest je berapa kali dok cancel haritu *facepalm Dah settle tests, tarikh presentation pulak main tukar-tukar. Serious tak kelakar. Macam manalah aku nak hypekan comeback punya BTS kalau mind aku kucar-kacir. Haih. Tracks yang ada dalam new album ni takde la banyak mana pun, tak serious, tu pun aku baru dengar berapa je. Hahaha. Rasa kelakar sangat sebab aku tak pernah skip full album after a day of the album released. Mungkin ini tanda-tanda yang aku actually moving on ? Am I grow out of this world ? But I'm still proud of them, and ARMYs. So much achievement made over the years and this family keep growing.

So, aku actually nak ranting banyak benda lagi, tapi malas pulak nak menaip. So, bye.

p/s : we all should listen to the intro, HOME and Dionysus

-thes

No comments:

Post a Comment