Saturday 19 May 2018

# me and my life

Ramadan Kareem

Assalamualaikum and hey everyone ! So, today is the third day of Ramadan. Masih berterlambat untuk aku ucapan selamat berpuasa kepada semua muslimin muslimat. Semoga ibadah tahun ni lebih baik daripada tahun-tahun lalu.

Aku mintak maaf sangat sebab tak sempat nak jenguk blog sangat. Join giveaway pun tak tahu perkembangan. Maklumlah, sekarang ni tengah final week. I had 3 papers to go. After final weeks insya-Allah aku akan kembali aktif blogwalking and share infos, reviews and so on. Puasa aku tahun ni biasa-biasa je, tak feel sangat. Mungkin masa first Ramadan tu aku jawab paper second. Btw, kalau ikut bulan Islam, today is my birthday ! Weeeee

Paper harini agak susah, sebabnya aku terganggu sikit semalam. Well, semalam kan comeback BTS. Memang tak fokus la nak study nya. Yang tak stream lagi, boleh la stream 'Fake Love'. Hihi.  Memandangkan ada lebih kurang setengah jam je lagi untuk buka puasa, aku ucapakan selamat berbuka !

design with canva.com by thes


p/s : couldn't wait to finish this hectic semester

-thes

2 comments:

  1. Ramadhan Kareem! :) and goodluck exams :)

    http://mylittlestoryi.blogspot.my/

    ReplyDelete