Thursday 2 September 2021

# giveaway # segment

SUPRISE GIVEAWAY BY AIENIENKA

 Assalamualaikum, good day dearest! Sesupriseeeee~ Terkejut tak? Hehe, moh le join giveaway kak Aien ni.


click banner to join

Since seorang suraya jarang dapat surprise (kasi hint mana tahu ada yg baik hati nak kasi hadiah hehe) so kisah surprise ni cuma satu event je yang terlintas dekat kepala. Well, masatu diploma first year so standard la duk asrama kan. Malam before my birthday, dah siap-siap nak tidur sebab kelas esoknya awal pagi, memang masa tu dah gosok gigi semua, selimut pun dah tarik tinggal nak lelap je. Baru je tutup mata sekali pintu bilik terbukak dari luar.


Cuak jugakla en sebab siapa pulak nak datang bertandang bilik tengah malam centu. Sekali dengar orang nyanyi lagu happy birthday HAHAHA masatu terharu jugaklah. Yang buat surprise tu dua kawan dari sekolah menengah, Hajar, Atie, Piqa, Aisyah, roommate Piqa dengan Lin, roommate aku.


Master planner confirm dah si Hajar sebab dia yang tahu and ingat birthday aku (partly sebab dia lahir few days after aku hahahha) pastu yang lain confirm la follow je. Habis je dorang nyanyi, aku pun cakap la happy birthday dekat Lin, roommate aku. Pastu yang lain blur. HAHAHHA. Well, aku dengan Lin punya birthday, tarikh yang sama and aku penah bagitahu Hajar tapi dia lupa agaknya hahha. Kelakar je bila ingat balik. Kesian dekat Lin yang plan surprise birthday aku padahal time tu birthday dia jugak. Kenangan betul.


Tu jelah kenangan surprise yang memang tak boleh lupa.


-thes

11 comments:

  1. wah seronoknya dapat surprise.
    tapi AO tak gemar kena surprise, confirm terharu sampai berair mata. hehehehe

    all the best thes!

    ReplyDelete
  2. The best suprise ever bila orang jadi terharu. Awwww so sweet!

    All the best Sue.. :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum, saya singgah di sini dari GA yang sama.. Best of luck to you dan semoga ada rezeki..Seronok kan dapat suprise dari kawan-kawan...

    https://www.shikinrazali.com/2021/09/suprise-giveaway-by-aienienka.html

    ReplyDelete
  4. wah kenangan yang manis memang akan kita ingat sampai bila-bila, aww <3
    all the best

    ReplyDelete
  5. Bestkan kalau kawan2 ingat birthday kita siap datang buat surprise. Actually tak minta hadiah pun. kalau dorang ingat pun dah kembang2 dah happy

    Blogwalking dari GA yang sama . Semoga ada rezeki :D

    https://theathra.blogspot.com/2021/09/suprise-giveaway-by-aienienka.html

    ReplyDelete
  6. Tak pernah lagi dapat birthday surprise .. tp kasi surprise org mmg selalu hehe.. Semoga dimurahkan rezeki sentiasa.. All the best sis!

    ReplyDelete
  7. hahahaha comel lah korang ni. all the best tau

    ReplyDelete