Assalamualaikum, good day dearest! Hujung-hujung minggu ni, buat apaa? Sebab duk rumah dah dekat dua bulan nak masuk tiga, aku dah start craving macam-macam benda. And since rumah aku ni bukan area bandar, so agak susah la nak dapat delivery makanan. Aku pulak, memang susah sikit nak gerak keluar sebab takde transport (aku ada lesen keta tapi rumah ni takde kereta huhu) . Jadi, pilihan yang aku ada sepanjang dekat rumah ni hanyalah melalui e-commerce platform. Alang-alang haritu termengidam nak makan tteokbokki, aku pun gigih la cari dekat …
Social Plugin