Monday 20 May 2024

# bookfair # klibf 2024

PS.Suraya Kembali!

 Assalamualaikum, good day dearest! Ya Allah Lamanya rasa tak menulis, meluah dekat blog ni yang tak berkait dengan buku. Haha, tapi itulah, posting kalini pun masih lagi berkait dengan bukušŸ™ˆšŸ™ˆ Seperti tajuk, InsyaAllah seketul Suraya akan buat khidmat personal shopper untuk PBAKL 2024 ni! Ya, lagi! Insya-Allah, rate taklah mahal. Boleh rujuk gambar bawah ni untuk rate.



Persoalan pasal reruai mana yang akan aku jejak, yang utama dan favourite haruslah Iman Publication, Al-Qawwiy, Hilal Asyraf, Fajar Pakeer, Mangosteeen, Karyaseni eh banyak la sebenarnya. Tapi kalau korang ada nak aku lawat booth lain pun tak ada masalah. Boleh je. Lagi-lagi booth yang aku listkan ni semuanya mostly fiction. Kotla ada yang nak aku belikan buku latihan untuk anak-anak sekolah, boleh je aku jejak Pelangi Publishing tu cuma mungkin aku akan awkward gila la kat situ haha.



Apa-apa soalan/pertanyaan/tempahan, boleh contact aku dekat 


Dan jangan lupa subscibe telegram channel (SINI) aku untuk follow journey sepanjang PBAKL nanti. InsyaAllah aku akan lawat setiap hari (walaupun minggu PBAKL ni banyak juga assignments yang kena submit, kita gagahkan diri!) kotlah ada Happy Hour sales ke apa, boleh la aku update terus ke channel. Boleh juga scan QR kat bawah untuk contact WS, DM Telegram dan join Channel Telegram.


Whatsapp 

Telegram channel 

-thes

3 comments:

  1. semoga dipermudahkan urusan nanti! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasihhhšŸ«¶šŸ¼šŸ«¶šŸ¼

      Delete
  2. Semoga dipermudah urusan Suraya..

    ReplyDelete