Pre-Order #Ghost Series by Zura Rahman

 Assalamualaikum, good day dearest! Aku ada berita baik untuk pembaca novel, lagi-lagi peminat karya kak Zura Rahman🥳🥳 Selama 10 hari (dari 25 Oktober 2024 - 3 November 2024), pratempahan untuk buku-buku #Ghost akan dibuka. Details tentang pratempahan buku-buku ni ada dekat poster bawah ya.



Harga termasuk postage flexi


Bukan buku je yang ada, merch pun ada!

Kalau korang nak, boleh contact aku melalui whatsapp DEKAT SINI ataupun scan QR bawah ni.


Whatsapp QR 

Kalau nak tahu cerita #Ghost ni pasal apa, boleh tengok dekat channel telegram aku (SINI), aku ada share blurb untuk setiap buku dan aku dah pinned. Aku pernah juga review Ghost 1 dan Ghost 2. Ghost 1 yang aku baca terbitan KarnaDya, Ghost 1 untuk pre-order ni, memang penulis yang self-published with new look (cover and layout) sahaja. Cerita masih sama.


In case tak dapat contact through whatsapp for whatever reason, boleh DM aku dekat IG (@itsthesuraya) juga. Yang minat cerita romantik, aksi, suspens, friendship dan comedy cerita ni untuk korang, jangan terlepas ya!

Post a Comment

0 Comments